0004600600 |
Blender de Modelat Hard Surface i Orgánic per Videojocs |
2023-2024 |
Curs semipresencial. Prof. Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior |
|
|
|
1/7/2024 - 9/7/2024 (30 hores) de 9:00h a 14:00h |
|
VT Curs a distància |
|
_ (A distància)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Síncron |
Organització |
Servei d'Ordenació de la Formació Professional Inicial
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
15/02/2024 - 31/05/2024 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Blender de Modelat Hard Surface i Orgánic per Videojocs.
|
| |
Objectius |
-Conèixer les eines bàsiques i la UI de Blender, per aplicar tècniques de modelatge 3D, orgànic i Hard Surface per personatges i props per a Videojocs.
|
| |
Continguts |
1.- Introducció a Blender
1.1-Interface: Navegació, eines i configuració
1.2-Primitives Bàsiques
1.3-Biblioteques de Assets, Materials, Hdri
1.4-Blender Market (ADD-ONS)
1.5-Les possibilitats del software lliure
2.- Tècniques de Modelat Hard Surface
2.1-Eines de modelatge ‘clasicas : extrude, inset, bevel
2.2-Modelatge poligonal (Hard SUrface)
2.3-Creació de Assets per a Environments
2.5-Mapatge UVs
2.6-Tipus de Materials
3-Tècniques de Modelat Orgánic
3.1-Eines de esculpit orgánic.
3.2-Modelatge Orgànic:Esculpit Digital
3.3-Modelat Cartoon
3.4- Modelat Realista, textures i alphas
3.5-Modelat avançat per Personatges de Videojocs
3.6-Optimització i topologia avançada
3.7-Configuració Final i exportació
|
| |
Observacions |
|
| |
Avaluació |
Projecte Final
Assistència
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de la durada de l’activitat.
Tasques de la formació presencial.
Tasques de la formació no presencial.
|
| |
E-mail |
fpformacio@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dilluns |
01/07/2024 |
0900 |
1400 |
Sessió 2 |
dimarts |
02/07/2024 |
0900 |
1400 |
Sessió 3 |
dimecres |
03/07/2024 |
0900 |
1400 |
Sessió 4 |
dijous |
04/07/2024 |
0900 |
1400 |
Sessió 5 |
dilluns |
08/07/2024 |
0900 |
1400 |
Sessió 6 |
dimarts |
09/07/2024 |
0900 |
1400 |
|
| |